Interaktywna mapa

Szkolenie: Zmiany w ustawie VAT 2013


Serdecznie zapraszamy na SZKOLENIE:

 

ZMIANY W USTAWIE O VAT 2013

 

14 listopada 2012

 

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji o zmianach w zakresie podatku od towarów i usług, które wejdą w życie z początkiem 2013 roku.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów księgowości, finansów, osób odpowiedzialnych za rozliczenia podatkowe oraz prowadzenie dokumentacji dla potrzeb VAT.

 Program:

1)     Zmiana definicji importu i eksportu

2)     Nowe definicje w słowniczku ustawy (faktura papierowa, elektroniczna, tereny budowlane

3)     Nieodpłatna dostawa towarów – zmiany w definicji

4)     Zmiany w katalogu zwolnień z WNT

5)     WDT wg nowych zasad

6)     Liberalizacja przepisów dotyczących przedstawiciela podatkowego

7)     Zmiana zasad określania powstawania obowiązku podatkowego

8)     Miejsce opodatkowania usługi krótkoterminowego wynajmu środków transportu

9)     Nowe zasady określania podstawy opodatkowania

10)  Podstawa opodatkowania w WNT i imporcie towarów wg nowych zasad

11)   Nowe zasady opodatkowania zaliczek w eksporcie

12)  Warunki uznania transakcji za WDT

13)  Zmiany w katalogu zwolnień z podatku

14)  Terminy odliczania podatku VAT naliczonego

15)  Samochody osobowe  i zmiany w zakazie odliczania podatku VAT (katalog z art. 88 ustawy)

16)  Zasady fakturowania wprowadzone do ustawy

17)  Zwolnienie podmiotowe wg nowych zasad

18)  Zmiany w załączniku nr 3 ustawy

19)  Zmiany w załączniku 7 oraz 10

20)  Pozostałe zmiany w ustawie

 

 

 

 

Data:  14 listopada 2012 r. o godz. 9.00 

Miejsce szkolenia: siedziba RIPH Leszno, ul. 55 Pułku Piechoty 34

Słuchacze otrzymają materiał szkoleniowy oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

Szkolenia poprowadzi dr inż. Paweł Małecki – Członek Wielkopolskiego Stowarzyszenia Doradców Podatkowych, Doradca Podatkowy nr wpisu 349,  świadectwo kwalifikacyjne Ministerstwa Finansów nr 5304/97, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego

 Koszt szkolenia: 280 zł od osoby dla członków Izby oraz 330 zł dla firm niezrzeszonych.

Wpłaty należy dokonywać na konto Izby BZ WBK S.A. 2 O/Leszno nr 25 1090 2125 0000 0005 5401 0218.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faksem (65/ 529 67 41) na formularzach zgłoszeniowych  (w załączeniu) do dnia 09.11.2012 r.

 


IAP Portal - (C)opyright by TELEKOM.pl Sp. z o.o.